TRÄNINGSSCHEMA VECKA 22

Ofta får jag frågan hur mycket jag tränar i veckan, så jag tänkte dela med mig av mitt träningsschema för denna veckan! Många frågar också hur jag blir motiverad och kommer iväg till gymmer osv, och då skulle jag säga att ett träningsschema och en träningskompis gör allt mycket enklare! 
 
Måndag: Fotbollsträning med IFK Kalmar
Tisdag: Fotbollsträning med akademin och fotbollsträning med IFK Kalmar
Onsdag: Intervaller
Torsdag: Gym och fotbollsträning med IFK Kalmar
Fredag: Kanske träning med IFK Kalmar, annars vila 
Lördag: Långrunda på inlines
Söndag: Gym och långdistanslöpning
Varje dag: Stå på balansplatta och göra tåhävningar i trappa.

Kommentarer
Anonym säger:

du verkar kunna lite om träning, och jag undrar om du kan ge tips på hur man kan springa längre och hur man kan gå ner i vikt fort samt hur man får vältränad mage och rumpa. måste komma igång med löpningen men orkar aldrig rpsringa så långt..

2014-05-30 | 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback