TOP MODEL SVERIGE

Denna morgon gjorde jag inte mer än att kolla på top model Sverige och äta.. Haha. Men nu är jag nyss hemkommen från en tjej som går på stage4you efter att agerat modell. Samma tjej som jag var modell åt på bröllopsmässan om ni kommer ihåg? Hon håller på med sitt slutprojek nu i trean och frågade när vi blev sminkade till körkampen om jag ville vara hennes modell, och varför inte? Det är ju inte fel att bli lite snygg någon gång ibland. Haha nejmen hon är verkligen jätteduktig och det är kul att hon ville ha just mig (jag hade tydligen väldigt fina drag att sminka efter. Jag vet inte vad det betyder, men jag antar att det är bra.. Haha!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback